‘Iedereen aan de folies’

Uitgebreid website traject
‘Meuwissen Gerritsen is een Nederlandse producent van bouwfolies, fris gestart onder een nieuwe naam in 2020, maar met een lange historie in de bouw. Zo combineren wij ijzersterke A-merken in bouwfolies met nieuwe energie en ambitie om te groeien en te verbeteren.’
Om ‘iedereen aan de folies’ te krijgen ontwikkelde ik voor Meuwissen Gerritsen een zeer uitgebreide catalogus site. Ondanks dat deze site geen betaal koppeling heeft, koos ik toch voor een een WordPress combinatie met Woocommerce
Voor deze site beheerde ik het proces van eerste oriëntatie gesprek tot en met de livegang. Denk hierbij ook aan het aansturen van redirects van de oude websites en het inrichten van een intelligente chatbot met voorkeur opties.
Design & Wireframing
De eerste schets voor de site werd aangeleverd door een artdirector ,waarna ik het design van alle pagina’s verder heb doorvertaald. Adobe XD is de ideale tool voor dit soort uitgebreide websites. Ook omdat ik hierin een goed functionerend prototype kon maken.
Flow.ai
Flow.ai is een gebruiksvriendelijke klantenservice chatfunctie. Deze richtte ik zo in, dat de gebruiker al voordat de live agent toegang heeft tot de chat, belangrijke links voorgeschoteld krijgt.
Over mij
Uitgebreide skill-set
Veel ervaring met dtp, vormgeving, fotografie, animatie, UX-design, account management en nog meer. Ik vertel je hier graag over.
Ervaring
Met mijn 18 jaar studio ervaring heb ik geleerd om samen te werken en duidelijk te communiceren. Deze competenties gebruik ik in mijn contact met collega's, klanten, developers en andere externe partijen.
Betrokken
Ik voel mij verantwoordelijk voor een project. Met de klant bespreek ik zijn/haar wensen. Deze wensen zet ik om naar ideeën, mogelijkheden en oplossingen.