‘Bestel maar bestel maar…’

Redesign besteling van producten

‘Jonaz is opgericht door experts die veel ervaring op hebben gedaan in de wereld van glasvezel en het leveren van internet, televisie en telefonie. Zowel voor de zakelijke markt als de consumentenmarkt.’

Li Moon ontwierp voor Jonaz een frisse nieuwe huisstijl met een erg snelle raket voortgedreven schildpad als mascotte en de quote ‘Veel te snel voor veel te weinig’.

Voor hun site ontwierp ik een compleet nieuwe bestelsysteem. Dit geeft de bezoekers van de site een overzichtelijk en intuïtieve bestelervaring.

Online uitingen

Ik vertaalde de huisstijl door naar een Facebook carrousel adds. Ook maakte ik met deze huisstijl een sitetake-over voor enkele game-websites.

Over mij

Uitgebreide skill-set

Veel ervaring met dtp, vormgeving, fotografie, animatie, UX-design, account management en nog meer. Ik vertel je hier graag over.

Ervaring

Met mijn 18 jaar studio ervaring heb ik geleerd om samen te werken en duidelijk te communiceren. Deze competenties gebruik ik in mijn contact met collega's, klanten, developers en andere externe partijen.

Betrokken

Ik voel mij verantwoordelijk voor een project. Met de klant bespreek ik zijn/haar wensen. Deze wensen zet ik om naar ideeën, mogelijkheden en oplossingen.